Yannickopreis.reismee.nl

Plaatsing!!!

Hoi allemaal.

Ik kreeg vanmorgen dan eindelijk het telefoontje dat ik geplaatst ben! :)
Ik vertrek komende zondag al en dit is het blog waarin ik alles ga bijhouden de komende maanden. Je kunt je email adres onderin invoeren en automatisch een bericht ontvangen als ik iets op de blog zet.

Voor nu dus even een kort mededelinkje:

Ik ben geplaatst in Walden, New York.
Bij een gezin met een vader, een moeder en 2 dochters (9 en 16).
Ze doen veel aan sport en hebben een vakantiehuis in Falmouth, Massachussets.

Ik zal proberen iedere week (Wordt waarschijnlijk iedere 2-3 weken) hier iets op te plaatsen.

~Yannick

Reacties

Reacties

Sandra Lucassen

Het heeft een tijdje geduurd en je bent altijd in plaatsing blijven geloven. Jouw doorzettingsvermogen en vastberadenheid hebben je uiteindelijk deze plaatsing opgeleverd. Geniet van alle nieuwe indrukken die je ongetwijfeld zult opdoen. Veel plezier bij je gastgezin.

Ronny Lucassen

He kanjer eindelijk het is zover, je droom komt in vervulling. Ik ben er van overtuigd dat je heel veel ervaring gaat opdoen. je komt terecht bij een gezellige familie die ongelooflijk blij zijn dat je komt.

we blijven je volgen veel succes!

Evie Nielen

Hey Yannick,
Wat fijn dat je uiteindelijk toch kunt gaan!!
Veel plezier in Amerika! :D

Gerrit en Marga Repkes

Hee Yannick een hele goeie reis en heel veel succes en plezier gewenst bij je verblijf we zullen je met veel plezier volgen.
Groeten van Gerrit en Marga

Opa en oma Lucassen

Hoi Yannick.heb het blog gelezen lijkt me erg leuk worden wij wensen je veel succes met alles.groetjes aan de familie opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!