Yannickopreis.reismee.nl

Alweer de 4de week | 4th week already

Hoi iedereen,

Deze keer kwam mijn blog 1 dagje later, omdat ik geen internet had gisteren.

Maandag 22 September,

Vandaag heb ik helaas mijn nintendo 3DS met alles erbij terug moeten brengen naar de winkel omdat hij blijkbaar geblokkeerd is voor internet buiten de VS (wanneer gekocht in de VS), waardoor ik dus de internetfuncties niet in Europa kan gebruiken. Gelukkig wilden mijn ouders er wel een in Nederland bestellen en die opsturen :).

Dinsdag 23 September,

Vandaag zijn we met zijn allen wezen uit eten bij Olive Garden, waar we allemaal een unlimited pasta menu hadden :).

Woensdag 24 September,

Niet echt iets speciaals gebeurd vandaag.

Donderdag 25 September,

Vandaag was Rosj Hasjana, dus de meeste scholen hadden een dagje vrij, behalve de mijne... Dus ik ging naar de bus toe, blijkt er geen bus te gaan... sta ik daar mooi om 7:20. Dus ik terug naar huis lopen en gelukkig kon Carolyn me naar school brengen, en dus ook weer ophalen na school.

Vrijdag 26 September,

Vandaag was een snelle dag, en meteen nadat ik uit school kwam ging ik spullen inpakken thuis om mee te nemen naar Falmouth (waar mijn gastgezin een vakantiehuis heeft). Na een half uur hadden we al een goede file te pakken, maar dat was niks vergeleken bij de file die daarop zou volgen. Ik denk dat we zeker wel 2 uur in de file hebben gestaan. We zijn naar Panera Bread geweest voor dinner, waar ik een Chai Tea Latte had en een chipotle chicken panini (die overigens beide erg lekker waren).

Zaterdag 27 September,

De eerste echte dag in Falmouth. In de ochtend hebben we ontbeten en toen is Brian naar de carshow gegaan waar hij de dag zou spenderen. Sarah heeft mij een kleine rondleiding gegeven door de stad, en ik heb nog even een flink aantal foto's gemaakt van een aantal auto's op de carshow. Later zijn Sarah en ik nog naar het strand gegaan (van 12 tot 2), omdat het een zeer zonnige en vrij warme dag was. Ook heb ik nog een onverwachte souvenir meegenomen, want toen we terugfietsten van het strand zat er een mooi gat in de weg die mij wilde verrassen (wat aardig lukte) en toen lag ik dus mooi op de straat. Paar schaafwondjes, niks aan de hand, gewoon verder gefietst. Toen ik in de douche even de schaafwondjes aan het schoonmaken was, viel ik een soort van flauw. Hierna zijn we dus naar het ziekenhuis gegaan waar ik mijn mooie souvenier (ziekenhuisarmbandje) kreeg.
(Alles is oké by the way).

Zondag 28 September,

Om half 8 gingen we de deur uit (op zondag 0,o), om even 16mijl (25,4 kilometer) te fietsen.
Toen we terugkwamen hadden we ontbijt met een donut en bagels :). Daarna was het zowat inpakken en wegwezen en hebben we weer de files getrotseerd opweg naar New York.

Voor vragen, ask me!

- Yannick

Monday September 22nd,

Today I had to get a refund for my Nintendo 3DS with everything included because apparently nintendo has blocked the online function for countries outside of the US, for the 3DS bought in the US. Fortunately my parents were willing to order one in Holland and send it here :).

Tuesday September 23rd,

We went to Olive Garden for dinner today, where we all had a nice unlimited pasta menu :).

Wednesday September 24th,

Nothing special today

Thursday September 25th,

Today was Rosj Hasjana, so most schools were closed for the day, except for my school... So I went to the bus stop, where I found out no bus was going today... So i was standing there at 7:20AM....... So I walked back home and luckily Carolyn could take me to school and pick me up after school had ended.

Friday September 26th,

Today was a quick day. Immediatly when getting out of school I had to pack the stuff I wanted to take to Falmouth. After half an hour of driving we had a nice traffic jam, but that was nothing compared to the one we had shortly afterwards. I think we spent about 2 hours in traffic jam in total. For dinner we went to Panera Bread where i had a delicious Chai Tea Latte and a Chipotle Chicken Panini.

Saturday September 27th,

My first whole day in Falmouth. In the morning we had breakfast, and after that Brian went to the carshow where he was supposed to spend all day. Sarah took me for a small tour of the city of Falmouth, and I took a whole lot of pictures of the cars on the carshow. Later Sarah and I went to the beach (from 12 to 2), because it was a very sunny and quite warm day. I also got an unexpected souvenir, because when we were cycling on our way back home from the beach, there was a nice hole in the road, which wanted to use the element of surprise on me (in which it succeeded), So it took me down to the street. I examined my body and found out I only had a couple of scrapes, so I got up and just cycled home. About 10 minutes later, when I was desinfecting my scrapes in the shower i nearly fainted (all I had was feeling). After this we went to the hospital, where I got my nice souvenir (the hospitalband).
(Everything is okay by the way).

Sunday September 28th,

At about 7:30AM, we went out for the street (on a Sunday 0,o), to cycle just 16 miles (25,4 kilometers) while Brian was running. When we got back we had a breakfast with donuts and bagels :). After breakfast Brian went for a ride organized by the carshow organizers and after that we had to pack everything and we conquered the traffic jams on our way back to New York.

If you have any questions, just ask!

- Yannick

Reacties

Reacties

Ronny

Hello son!

Je hebt inderdaad weer het een en ander mogen meemaken, maar wat is: Rosj Hasjana. Kan het natuurlijk wel opzoeken maar wellicht kun jij dat beter vertellen.
en eh by the way nog in de zee gezwommen?
groeten en veel plezier aldaar.

Oma Lucassen

Hoi Yannick weer kei hard gewerkt leuk verhaal alleen vallen was niet zo leuk.ik ben benieuwd wat dat voor eten is wat je opnoemd.Ik vond het Skype erg leuk zondag had ik je weer effe gezien.hopelijk weer een leerzame week groetjes opa en oma

Sandra

je beleeft elke week weer wat nieuws en je wil ook echt alles uit je jaar in Amerika halen. Zelfs een ziekenhuisbezoek ???? sla je niet over ????. Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen.

Nog even geduld en dan heb je je nieuwe DS in huis. Het pakje is netjes ingepakt en al op weg naar Amerika.

Veel plezier en doe de groetjes aan je gastgezin.

lies en servie

Hoi Yannick,
Heb je verhaal gelezen in Italië daar zijn we op vakantie, gelukkig alles goed met je na de valpartij.
Bedankt en groetjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!