Yannickopreis.reismee.nl

Twee korte weken/ Two short weeks

Ik heb deze keer maar even 2 weken samengevoegd, want doordeweeks was er niet zoveel.

Maandag 29 september t/m donderdag 2 oktober,

Niks speciaals gebeurd.

Vrijdag 3 oktober,

Vandaag weer naar Cape Cod gereden, onderweg in Hartford gestopt voor dinner bij een Italiaans restaurant, waar ik Spaghetti met tomato vodka saus had (don't worry, er zat niet echt alcohol in). Het was wel echt heel erg lekker. Daarna doorgereden naar Cape Cod.

Zaterdag 4 oktober,

Tot een uur of half 5 niks speciaals, maar daarna zijn we een klein rondridje in de omgeving gaan maken en voor avondeten naar een bioscoop gegaan waar je tijdens de film ook avondeten had. Hier had ik mijn eerste hamburger in Amerika :). De film die draaide was de boxtrolls (niet echt mijn type film).

Zondag 5 oktober,

Brian had een halve marathon vandaag, waarop hij 6de is geworden van iedereen die meedeed. Dit was in Harwich, ongeveer een uurtje van Falmouth. We hadden vandaag ook erg vroeg avondeten, omdat we het avondeten en middageten maar even combineerden. We hebben gegeten bij British Beer Company (Was overigens heel lekker :)). Daarna hebben we nog wat foto's gemaakt op het strand en zijn we naar huis gereden.

Maandag 6 oktober,

Niks speciaals.

Dinsdag 7 oktober,

Vandaag hadden we een ongeplande dag vrij, want ze waren de wc's aan het ontstoppen op de school (natuurlijk kregen we het pas te horen op het moment dat de bus het schoolterrein op rijd...), dus heb ik mijn middag bij Brian op het werk gespendeerd (voor het eerst in weken even met Elwin tegelijkertijd op het zelfde spel gezeten).

Woensdag 8 & Donderdag 9 oktober,

niks speciaals.

Vrijdag 10 oktober,

Toen ik uit school kwam werd ik meteen opgepikt met de auto en zijn we naar Hoopla's gegaan, waar ze heerlijke frozen yoghurt hebben, daarna zijn we nog even voor een halloweenkostuum gaan kijken.

Zaterdag 11 oktober,

Tot een uur of half 1 was er niet zoveel te doen, maar net iets na half 1 werd ik opgepikt door de ouders van Sarah (van mijn school) en hebben we nog iemand opgepikt en zijn we naar een pompoenenboerderij gegaan, waar we pompoenen zouden gaan uitzoeken, MAARRRRR ik moest om half 5 alweer weg (Waarom komt later). Op de boerderij aangekomen zijn we wel een corn maze (maisdoolhof) ingegaan waar we Sarah even lekker hebben laten schrikken, want die is nogal makkelijk bang te maken). Dus toen ik om half 5 weg moest, heeft de vader van Sarah mij naar het winkelcentrum in Middletown gebracht, waar ik met een paar andere vrienden naar de film ben geweest. De film die we hebben gezien was The Mazerunner (aanrader :)), na de film ben ik naar huis gebracht en ben ik naar bed gegaan.

Zondag 12 oktober,

We zijn eerst naar Sycamore fams geweest, waar we een aantal professionele pompoenuitsnijders aan het werk hebben gezien, die echt mooie creaties maken in de pompoen, en in de avond zijn we naar 'grandma's' huis geweest voor een groot dinner, voor een verjaardag, (foto's komen later).

Maandag 13 oktober,

Columbus day!! (dag vrij)

Om 1 uur werd ik opgepikt door de ouders van Sarah, om vervolgens bij haar thuis de pompoen van zaterdag te gaan uitsnijden (foto komt ook), maarrrr we moesten wachten tot haar zus thuis kwam, want die had de uitsnijtools. Dat duurde tot 4 uur, dus hebben we maar wat youtube video's gekeken. Toen de zus er eindelijk was zijn we begonnen met het uitsnijden van de pompoen, en met mijn artistieke kunsten vind ik dat ik er nog heel wat van heb kunnen maken. Ik heb daar ook gegeten en na het eten hebben we nog een aflevering van Flashpoint gekeken.

:)

-Yannick

I have summarized two weeks into one story because not as much happened as last weeks.

Monday september 29th till thursday october 2nd,

Not much has happened.

Friday october 3rd,

Today we went to Cape Cod again, and we stopped in Hartford to have dinner at an Italian restaurant, where I had spaghetti with tomato vodka (don't worry, no alcohol included). It was very good, after this we went ahead to Cape Cod.

Saturday october 4th,

Untill about 4:30 not much happened, but after that we went for a tour of the surroundings of Cape Cod, and for dinner we went to a cinema pub, where we had dinner while watching the movie. (Here I had my first American Hamburger). The movie we watched was The Boxtrolls (not really my kind of movie).

Sunday october 5th,

Today, Brian had a half marathon, on which he finished 6th of everyone. This was in Harwich, which is about an hour east of Falmouth. We went for a very, very early dinner today because we combined lunch and dinner. We ate at the British Beer Company, which was delicious. After that we went to the beach to take some pictures and we went home.

Monday october 6th,

Not much happened.

Tuesday october 7th,

Today we had an unplanned day off, because the were plumbing the school (ofcourse we didn't hear this untill the bus drove onto the school's parking lot). So i spent my afternoon at Formula H (I was able to play the same game as Elwin, at the same time in weeks).

Wednesday october 8th & Thursday october 9th,

Not much happened.

Friday october 10th,

When I got out of school, I was picked up immediatly by car and we went to Hoopla's for frozen yoghurt, after that we went looking for a halloween costume.

Saturday october 11th,

Till about 1 o' clock I didn't have much to do, but just after 12:30 I got picked up by Sarah's parents (from my school) and we picked up someone else, and then we drove to a farm, where we would go for pumpkinpicking. BUTTTT, I had to go at 4:30 already (the reason comes later). On the farm we went into a corn maze, where we scared the crap out of Sarah (because she's easy to scare). So when I had to leave at 4:30, Sarah's dad dropped me off at the Middletown mall, where I went to see a movie with a couple of friends. The movie we watched was The Mazerunner (recommended to watch :)). After the movie I was brought home.

Sunday october 12th,

First we drove up to Sycamore farms, where we saw a couple of professional pumpkincarvers at work, who can really carve something awesome out of a pumpkin. In the evening we went to "Grandma's" house to have a big birthdaydinner (pictures coming later).

Monday october 13th,

Columbus day!! (day off),

At about 1PM I got picked up by Sarah, because we would carve the pumpkin they got for me at saturday at her house (pictures incomiiiing!), buttt we had to wait till her sister got home, which wasn't untill 4, so we watched a bunch of youtube video's. When her sistem came home we started carving, and if you know my art skills, this pumpkin turned out really well. I ate at Sarah's too, and after dinner we watched an episode of Flashpoint.

:)

-Yannick

Reacties

Reacties

Ronny

Beste yannick,

je geniet van alles wat of je af komt zo te zien, niet altijd geheel op dezelfde golflengte van je eigen smaak, maar dat is niet erg toch?
ben benieuwd naar je volgende avontuur.

Opa en oma Lucassen.

Hallo Yannick.het is weer heel variërend geweest de laatste 2 weken geniet van alles..wij genieten van jou verhaal.

Sandra

ik kan niet wachten op de foto's van jouw creatie. Zal best mooi gelukt zijn. Leuk dat je ook dingen kunt ondernemen met andere, nieuwe vrienden. Ben je al klaar voor je grote fietstocht komende zaterdag?

xxx mama

lies en servie

Hoi Yannick ,
Zijn benieuwd naar je halloween outfit.
Geniet van alles, we lezen met veel plezier je verhalen.
Groetjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!