Yannickopreis.reismee.nl

een beetje Nederlands/ a little bit Dutch

Hoi allemaal,

In het begin van November heeft een vriend me naar een Nederlandse/Amerikaanse bakkerij gebracht, waar ik vergeten ben de speculaas te kopen :(. Wel heb ik een chocoladeletter gekocht (maar geen Y, want die hadden ze niet) en we hebben ook de "gevulde koek" geprobeerd, maar die smaakte wel net even iets anders dan in Nederland. Nog geen roze koek gezien :(. Later in de week zijn we richting New Jersey gereden, maar wel in New York gebleven. Hier zijn we naar een Nederlandse boerderij geweest (waar ik maar een paar Nederlandse producten heb gevonden) en daarna naar een restaurant geweest, waar ze heeeel veel afbeeldingen van honden hebben. Ik had iets wat Pulled-pork sloppy Joe sandwich wordt genoemd (hele mond vol ja). Was erg lekker. Ook heb ik hier mijn eerste stereotypische parkeermeter gezien (ja die met de ronde bovenkant die je in de films ziet).

Op 11 November hadden we iets wat "Veterans day" genoemd wordt, en daardoor hadden we een dag vrij. Later in de week had ik nog 2 halve schooldagen. Dus na school ging ik naar Brian's werk om daar een paar uur rond te hangen (en met Elwin/Joep/Jesper/Anne op skype te zitten). Deze week is er niet zoveel gebeurd. Gisteren zijn we naar Cascarino's geweest waar ik weer een American Combo had :).

Morgen even met oma skypen, en daarna naar de Humane Society bijeenkomst om te kijken voor vrijwilligerswerk.

~Yannick

Hi everyone,

In the beginning of November, a friend brought me to a Dutch-American bakery, where I forgot to buy speculaas :(, but I bought a chocolate letter and we had a taste of the "Gevulde koeken" (filled cookies), which tasted different than in Holland, but were good nevertheless.
Haven't seen the "pink cookie" anywhere around here yet. Later in the week we drove heading to New Jersey, but we never crossed the border. We went to a Dutch farm (where I didn't spot many Dutch products) and afterwards we went to a restaurant where they had a loooot of dog pictures. It was very good! I also spotted my first stereotypical parking meter (yes the ones with the rounded top you always see in the movies).

On the 11th of November we had a day called veterans day, on which we were off. Later in the week I had 2 half schooldays too. On these 2 days I hung out on Brian's work (and skyped with a couple of friends in The Netherlands). Yesterday we went to Cascarino's where I had the "American Combo" again :).

Tomorrow I am going to skype with grandma, and afterwards I'm going to the Humane Society to get involved in volunteering.

~Yannick

Reacties

Reacties

Oma lucassen

Hallo Yannick. Leuk weer wat van je te lezen je hebt weer van alles ondernomen en je hebt er plezier aan. Ik hoop dat het vrijwilligers werk ook lukt,wij genieten van je berichtjes. Opa en Oma.

Sandra

Oké, ik lees al wat er allemaal in het volgende pakket moet zitten :) Sorry, dat gaat niet allemaal lukken, maar de Y chocoletter daar kun je je alvast op gaan verheugen. Een echte Nederlandse die met liefde voor jou is gemaakt.

Sonja

Ha yannick,

Leuk om weer van je te lezen! In al dat 'a bit Dutchie' kun je de familie misschien introduceren in de sinterklaastraditie. Waarom zou je daar geen schoen kunnen zetten?! Enne.... Volgens is het maar goed dat je regelmatig uit eten gaat voor je vleesaanwas of niet? Lieve groet van ons!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!